måndag 1 oktober 2007

Infanterield



  • Distance: 10.0 km.

  • Time: 1:02:29 (6:13 min/km.)
  • Weather: 16 C


Total week no 39: 20.0 km.

Equipment:
  • Saucony - Hurricane 9


Väldigt trögt idag, trots fint väder. Valde att springa i shorts istället för långa byxor, dumt misstag. Fick infanterield efter typ 2 km som jag led av hela sträckan. Körde running buddy 10km/60 min, hade bra fart (+82 m) fram till 5 km sedan gick det trögt. Slutade efter 10km att jag låg 367 m efter. Känndes som om jag inte hade riktigt med kraft i musklerna efter fredagens runda, glömde ju pulsmätaren så jag har inte svart på vitt att det var muskeltrötthet och inte flåset som inte räckte till.

Vanliga slingan (3 ggr / vecka):

Pace / Distance:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Powered by SportTracks 2.0

Inga kommentarer: