onsdag 24 oktober 2007

Ny runda idag - måste ha belysning...



  • Distance: 8.6 km.

  • Time: 50:17 (5:52 min/km.)
  • Weather: 8,9 C


Total week no 43: 16.3 km.

Equipment:
  • Saucony - Hurricane 9


Testade en ny runda idag, ville ha en som var upplyst eftersom det börjar bli så jäkla mörkt ute nu. Sprang åt helt fel håll (från mig sett...) och ner till mälarvägen och ner till glädjens trafikplats. Över E4 och upp till samma ställe där jag korsar E4 på min 10 km runda sedan samma väg hem som på 10 km rundan. Blev 8,6 km, ganska lagom.

Nya slingan:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pace / Distance:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Elevation / Distance:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Heart Rate / Distance:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Powered by SportTracks 2.0

2 kommentarer:

Johans Telefon sa...

Nåt som är roligt med en ny runda är att man tenderar att springa fortare! När jag hade svårt att förbättra mina tider förra året, så sprang jag åt andra hållet och "tjänade" direkt en och en halv minut på halvmilen.

Calle sa...

Håller med, det kändes klart annorlunda, men det är en annan elevation också, det gör en del. ;-)