söndag 7 oktober 2007

otroligt tungt...



  • Distance: 6.9 km.

  • Time: 43:46 (6:17 min/km.)

  • Weather: 11,7 C


Total week no 40: 17.0 km.

Equipment:
  • Saucony - Hurricane 9

Sprang idag trots magsjuka fredag/lördag, ingen bra ide. Gick sjukt trögt och jag hade absolut ingen kraft alls i benen, det var som om hela kroppen gick på tomgång. Resonerade att jag får se hur länge det håller och lubbade på på vanliga slingan, när jag kom runt och sprang parallellt med E4 kände jag att jag inte orkade med att köra vanliga slingan och fortsatte rakt fram istället för att dyka ner under och över på andra sidan E4. Drygt 7 km blev det, på 43:46.

Pace/Time:



Powered by SportTracks 2.0

2 kommentarer:

Johans Telefon sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johans Telefon sa...

Riktigt snyggt med graferna...! Stämmer dom överens med hur det kändes under rundan? :)